掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

許志安黃心穎偷食:黃心穎重開IG留言功能 阿感力撐遭圍插 __,安仔,許志安,阿感,黃心穎,黎國輝,

喺呢個時候出聲..........偷食人夫許志安的黃心穎剛剛喺社交網Post道歉文,早前已關閉ig留言功能的她,Post出道歉文後隨即開通番留言功能, ...


喺呢個時候出聲..........


偷食人夫許志安的黃心穎剛剛喺社交網Post道歉文,早前已關閉ig留言功能的她,Post出道歉文後隨即開通番留言功能,但只係畀互相關注的好友留言,未有開放予公眾,隨即有三位好友留言撐佢,包括藝人黎國輝(阿感):「勇於承擔 也不容易 要明白和體諒你的人 自然會懂 還有未來的日子」。

另外,仲有兩位好友留言指:「人誰無過。你們當中誰沒有罪,誰就先拿石頭砸她。」、「經一事,蔡一智,自我反醒,重新做人!」

而阿感留言後,網民即到佢ig舊post留言圍插佢幫黃心穎。而另一位黃心穎留言的好友未知是否見阿感「前車可鑑」,幾分鐘後急急刪除留言。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!