掃呢頁CODE去手機

2019年4月24日 星期三

許志安黃心穎偷食:黃心穎被指帶電台DJ返歸 劉翁老婆發文護夫 __,安仔,許志安,黃心穎,

劉翁老婆發文澄清老公同黃心穎冇染。黃心穎、許志安偷情事件沒完沒了,牽連人物愈來愈多。日前更有人指係心穎鄰居,見過同一位電台男主持返屋企,結果電台主持森 ...


劉翁老婆發文澄清老公同黃心穎冇染。


黃心穎、許志安偷情事件沒完沒了,牽連人物愈來愈多。日前更有人指係心穎鄰居,見過同一位電台男主持返屋企,結果電台主持森美被受牽連,但佢已經作出否認。

今日再有消息指傳聞中的不是森美,而是其電台拍檔劉翁(Sunny),指心穎曾到電台接受他訪問,事後更與劉翁的太太柳瑩(Rani)打成一片。劉翁曾在社交網上載與太太恩愛合照,心穎亦曾有留言:「閃爆」。Rani亦曾上載與心穎和丈夫的飯局照,Rani更與心穎搭着膊頭合照,感情不錯。

劉翁被捲入事件中,太太Rani立即透過社交網,三度發文作出否認指:「報道純屬炒作,真係好離譜。點解安心事件會扯埋我哋度,都未經證實就寫"原來"係我老公講到真嘅一樣,當事人受嘅苦已經夠,多希望傳媒唔好再將其他唔關事嘅人拉埋落去。

其後她修改了發文,補充:當事人既壓力已經大到正常人都支持唔住,唔好再將其他唔關事嘅人扯埋落水啦 #人誰無過 #寬恕。」

其後她再表示:「記者朋友太睇得起我老公,今年早上的報道純屬炒作,唔好再將工作上面認嘅男人全部入佢數。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!