掃呢頁CODE去手機

2019年5月1日 星期三

林文龍:拍拖24周年!林文龍IG首晒全家福冧郭可盈 __,林文龍,郭可盈,

林文龍真係把口𠺘過油呀~早排開咗Instagram嘅林文龍,雖然唔係更新得好頻密,但都間唔時分享吓照片透露近況!而尋晚,佢就首次上載全家福,因為係佢同 ...


林文龍真係把口𠺘過油呀~


早排開咗Instagram嘅林文龍,雖然唔係更新得好頻密,但都間唔時分享吓照片透露近況!而尋晚,佢就首次上載全家福,因為係佢同老婆郭可盈拍拖紀念日呀!佢留言:「廿四年前的今天,上天安排我倆走在一起,十五年後又送給我倆一份大禮!願往後日子都能繼續健康,快樂和幸福地生活下去!感恩🙏🙏🙏」

相信佢所講嘅「大禮」就係女兒林天若(津津),唔經唔覺已經9歲喇,網民都大讚愈大愈靚女呀!而曾經同佢台拍無綫劇《致所有愛過的人》嘅黃翠如都留言祝福「Happy anniversary ❤️(周年快樂)」

而另邊廂,郭可盈早幾日就上載同老友陶大宇合照,呢個組合一睇就合係《刑事偵緝檔案》啦,可盈都話:「好友、劇迷重聚,每次見面也勾起很多《刑偵》回憶!😄😄」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!