掃呢頁CODE去手機

2019年5月1日 星期三

陳嘉桓:出現雙下巴!陳嘉桓同黃宗澤媽媽慶母親節? __,陳嘉桓,黃宗澤,

陳嘉桓話母親節梗係同自己阿媽慶祝,即係遲吓先同黃宗澤媽媽補祝?藝人陳嘉桓在觀塘出席《apm「紙」愛膠帶藝術迎五一》及母親節記者會,將為電影拍攝飾演性感 ...


陳嘉桓話母親節梗係同自己阿媽慶祝,即係遲吓先同黃宗澤媽媽補祝?


藝人陳嘉桓在觀塘出席《apm「紙」愛膠帶藝術迎五一》及母親節記者會,將為電影拍攝飾演性感秘書的她,現場所見近期明顯發福增磅,出現雙下巴,她笑說:「係呀,呢排要開始Keep Fit,因為之前為金像獎排舞排咗成個月,做完放鬆咗開心食嘢,近排又匿喺屋企煲《權力遊戲》,食咗好多Pizza、炸雞,哈哈。」

講到母親節可要與緋聞男友黃宗澤的媽媽慶祝?她笑說:「咁節日咪好忙,我理掂我阿媽先啦,母親節梗係同自己阿媽慶祝。(同黃宗澤拍拖?)唔係,唔好問我呢啲問題啦,我之前先話要識台灣男仔。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!