掃呢頁CODE去手機

2019年5月5日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】許靖韻同昆凌爭老公? __,昆凌,許靖韻,

許靖韻話揀男友會揀周杰倫,大膽同昆凌爭仔!如果可以揀男友,揀周杰倫定謝霆鋒?歌手許靖韻(Angela)左右為難,最後選了周杰倫。早前她接受東網巨星炮製 ...


許靖韻話揀男友會揀周杰倫,大膽同昆凌爭仔!


如果可以揀男友,揀周杰倫定謝霆鋒?歌手許靖韻(Angela)左右為難,最後選了周杰倫。早前她接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,她跟主持人李文珊(Sherman)玩快問快答遊戲,解釋「揀男友」會選周杰倫的原因,除了好喜歡周杰倫的歌外,最大原因是喜歡會彈鋼琴的男仔。

Angela說若以一個形容詞形容自己,她覺得是個「爽」字,自認個性屬真正的男仔頭,原因同讀女校有關?她又指讀男女校的女仔好「扮嘢」,直腸直肚到一個點,爽呀!想知道Angela有幾爽,就要留意《閨蜜睡房》喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!