掃呢頁CODE去手機

2019年5月5日 星期日

【娛樂人物】最熟悉的陌生人 廖碧兒 __,廖碧兒,

廖碧兒的「舒適圈」,是返回加拿大讀書和到法國葡萄園的時候,那些同學、那些酒友,不識中文不知她是誰,很安全。
廖碧兒的「舒適圈」,是返回加拿大讀書和到法國葡萄園的時候,那些同學、那些酒友,不識中文不知她是誰,很安全。眨個眼,廖碧兒才醒起,離開無綫「都成8年喇! ...


眨個眼,廖碧兒才醒起,離開無綫「都成8年喇!」。這幾年,為ViuTV拍了不少劇,《婚內情》新鮮熱辣播出,演鄧萃雯胞妹的廖碧兒,與姊夫陳錦鴻又有一段情。有誰估到,三個無綫人,在另一台再聚。

廖碧兒說,大台同新台最大分別,「𠵱家係好寫實!」即係唔會出現煮個麵你食呀、BBQ呀、又偷聽呀情節。

冇偷聽,有偷情。戲軌係,少女時代曾經愛上的男人,多年後重逢,原來已是自己的姊夫。「雯女做我家姐,但我哋有一種陌生嘅感覺,曾經好熟,但𠵱家係陌生嘅感覺呢,我係好熟(悉),我本身好做到!」

不論演戲或私生活,廖碧兒確被不少最熟悉的陌生人包圍。例如她重回溫哥華讀書,身邊同學不知道「廖碧兒」是誰;她與酒結緣,今年第十年了,有班志同道合好友。她說:「佢哋唔識中文,唔知我係邊個,所以我咪好鍾意囉!」

最熟悉的陌生人,當然包括情人。

撰文:文嘉龍

攝影:梁志永



去年公開認愛億萬闊少盧啟賢,卻掀起錯綜複雜關係圖,最後廖碧兒選擇網上公佈分手消息。 資料圖片 去年公開認愛億萬闊少盧啟賢,卻掀起錯綜複雜關係圖,最後廖碧兒選擇網上公佈分手消息。 資料圖片
《婚內情》剛播一星期,戲中做鄧萃雯細妹,又愛上過姊夫陳錦鴻,三人重逢好戲連場。 劇照

《婚內情》剛播一星期,戲中做鄧萃雯細妹,又愛上過姊夫陳錦鴻,三人重逢好戲連場。 劇照

轉型做番朋友

就在去年的這個時候,廖碧兒被拍得與億萬富二代盧啟賢(Calvin)蜜遊芬蘭,以為例牌答案是「大家都係朋友」,誰知廖碧兒卻公開認愛,越認越衰,掀出闊少曾離婚,又有個拍拖多年的泰籍電訊業富家女友Nina,關係圖錯綜複雜……最後廖碧兒公開斬纜,飛去加拿大讀書。

「咁覺得公開都OK啦(當時),我呢個年紀都OK公開,咁我覺得舒服就得。」分手原因?廖碧兒說:「咁遇啱嗰個lifestyle未必就到大家,有兩個唔同睇法嘅同時,咁咪轉型做番朋友囉!本身都係朋友,識咗一段時間,幾年㗎喇,變咗冇所謂,大家都做番朋友,始終我又轉咗拍嘢,我又去咗加拿大讀書,兩個人嘅生活就要好靈活咁去就囉!」

對方身邊早有另一半?「呢個我都唔係好清楚,新聞出咗嚟嘅時候,我都控制唔到,而我已經去咗加拿大讀書我放低先啦,我讀書先,我都返咗加拿大喇!」

情人變番朋友,未至於反面不認人。廖碧兒說與億萬前度仍有聯絡,「朋友一定有聯絡嘅,唔會因為新聞出咗而完全唔睬朋友嘅。Open to relationship呢樣嘢係OK嘅,但我始終係忙同埋要飛囉!我了解自己呢樣嘢,因為我都需要自己空間,我返咗加拿大讀書,走咗四個幾月,我都要空間去做我自己想做嘅嘢,當然你搵partner嘅時候你要去accept呢樣嘢囉!搵到就最開心」

最熟悉的陌生人,不止情人,還有識於微時的舊友。「我小學嘅best friend,佢係菲律賓人,結咗婚生咗仔女,佢啱啱嚟咗溫哥華探我。我哋其實超過25年冇見過,第一次見番要一個鐘頭講番以前嘅嘢。我冇諗過我做呢行,佢就不嬲都係玩音樂叻嘅,佢𠵱家真係做咗一個音樂老師,帶啲小朋友去全球比賽,佢老公我唔熟,第一次見,呢啲情況唔知點樣同佢傾偈呀!𠵱家變成點呢?會唔會講番以前嘅嘢會介意呢?呢啲我會諗囉!」



離開大台已經八個年頭,廖碧兒話現在幫ViuTV拍劇,最大分別係「

離開大台已經八個年頭,廖碧兒話現在幫ViuTV拍劇,最大分別係「

釀酒係生命過程

網上世界,天涯若比鄰,但廖碧兒說,見得到也未必真。「facebook都係得張相,或者幾句𠵱家嘅生活,但真實未必係一樣,你知好多人𠵱家post嘅都未必係真嘅,變咗你都會驚囉!我嚟香港之後,可能佢哋都會驚我變咗,佢會唔會唔一樣呢?因為我冇諗過會做幕前,我原本諗住自己會做醫生嘅。」

參選華姐前,廖碧兒大學時由醫科轉讀商科,再經選美舞台入行,從此世界不一樣。十年前機緣巧合下參觀酒莊,又變成另一種興趣甚至成為生意。「我唔瞓覺都要去做,酒行嘅朋友都知,我係可以癲到飛13個鐘頭過去逗留10個鐘,再飛返嚟13個鐘開工,因為摘葡萄嘅時間,每一年都一樣!去試酒嘅時候差唔多都一樣,我之前係每一年飛去三至四次㗎!」

廖碧兒說,葡萄成熟時,又像愛情,但更似人生。「釀酒嘅時候雖然係有啲葡萄喺度,但佢每一年都喺度變嘅,每一年個變化你係預計唔到,唔可以exactly,你只可以計到80%,到擺咗落個樽度呢,佢點樣去發揮(酵)呢,一年後飲佢、三年後飲佢,都會有唔同嘅味道,所以人生係好似酒咁,有不同嘅變化,雖然個根喺度,但你要同你個生活去變化囉!」

為了葡萄,廖碧兒可以凌晨4點鐘起身去摘,她說,關於釀酒的理論有好多書可以讀,但好多人從未真正「踩過地」,「最傳統係用人手,唔係機吖嘛,我釀嗰啲全部係手摘㗎,我哋九個女人坐喺度十幾個鐘頭,逐粒葡萄摘落嚟擺落個桶,先可以做成一個桶,which is三百支(酒),咁你做五千幾樽嘅時候就要好多時間。」

釀酒過程令廖碧兒覺得是一個生命過程,另一樣好處,這十年間因為酒,識了不少好朋友,而這些「好朋友」統統不知「藝人廖碧兒」是誰,也是另一種安全。「喺酒嘅世界我好lucky,喺嗰邊撞到嘅人全部都係老師級,所以我好好彩!佢哋唔識中文,唔知我係邊個,所以我咪好鍾意囉!喺法國葡萄園又好似我出世嘅地方(溫哥華),好多綠色,嗰啲山、嗰啲葡萄園係好舒服嘅,同埋我班朋友係唔會問我工作上嘅嘢。」

去年忽然傳出她早在04年已和酒莊富豪Jean-Charles Cazes秘婚,廖碧兒說:「大家都睇到,佢媽咪成日都like我啲post,其實佢哋喺香港仲多過我呀,佢哋啱啱離開香港仲留咗啲手信畀我,知道我今年未去法國啦,佢哋當我係女咁樣!」



屋企有一種安全感

真正當佢係女嘅,唔少得廖爸爸。廖碧兒說,相信全港都知她爸爸是全天候on call的「柴可夫司機」,每次見報都總見廖爸爸載着她。「我覺得係全香港都知,大家都叫我爹哋係『柴可夫司機』,無論係乜時間佢都會接我,好似今朝都係佢車我嚟。我爹哋教我同我家姐細佬,都係家庭行先,無論我幾大都始終係佢個BB女。如果有乜事發生,佢一定會出嚟,因為我家姐同細佬都有小朋友,佢希望畀到呢個訊息佢哋囉,工作幾忙,錢隨時都可以賺,但家庭得一個,我得一個爹哋、一個媽咪。」

與父親無所不談,「媽咪有時係比較sensitive,你知媽咪始終係媽咪,咁我爹哋好多時同我分享好多嘢,無論開心唔開心,啱定錯,我都同佢講先,佢可以幫我分析工作上嘅嘢、生意上嘅嘢,我由細到大屋企人行先。朋友冇得24小時一齊,始終喺屋企有一種安全感!我好彩,我同爹哋好close!」

做得她的伴侶呢,愛廖碧兒之餘要愛埋佢全家先得。「我覺得冇嘢可以強求、要求,係好難,因為你自己都始終畀唔到個時間,所以要搵到一個就到你𠵱家嘅生活,唔係話18歲吖嘛,我有好多嘢都定咗喺度,我有七隻狗仔,我間屋好大,你要唔怕屋企人嘅,有好多人可能係細家庭呢,一、兩個人OK,但10個auntie呀12個小朋友,咁可能佢哋就會驚。我屋企不嬲都係好多人嘅,所以要有一種包容囉!你唔係淨係愛我一個,你要愛我成家囉!哈哈哈!」



與陳豪的一段情,分手再離開無綫,之後更被指拜金,廖碧兒說愛自己緊要啲。 資料圖片

與陳豪的一段情,分手再離開無綫,之後更被指拜金,廖碧兒說愛自己緊要啲。 資料圖片

後記:灰姑娘

說到底,男人始終不及家人可靠,聲稱現在單身的廖碧兒,冇人愛,更加愛自己。「年紀開始成熟之後,我就覺得要平衡番生活,因為2011年嗰時,我整傷咗條腰骨,因為拍嘢嘅時候,冇人幫你㗎喇,你一定要幫你自己。如果我真係行唔到嘅時候,咁點算呢?有邊個人會愛你,有邊個人會幫你呢,𠵱家你真係要錫身,你真係要錫自己,因為你唔錫自己,冇人會幫到你,因為你喺張床度,邊個人嚟探你,邊個人嚟關心你,你開始真係去諗喇,當我出返嚟,因為做手術都未必會好得番,如果我真係行唔番咁點算呢?」

廖碧兒說:「你唔知幾時會發生乜事,咁就開始愛番我屋企人多啲,屋企人係好重要,因為由頭到尾佢哋都係好支持我,無論發生乜事,無論見到乜新聞都好,佢哋都會第一時間喺你身邊,乜嘢都見證晒!」

2011年。那年,正值廖碧兒決定離開無綫,還自爆與陳豪早於08年已分手的時候。煙消雲散,拜金女都變黃金盛女了。

講到歷盡滄桑咁款,其實廖碧兒才不過40歲,女人四十,總渴望穿上婚紗的一天。「女仔當然係想結婚㗎啦,有嗰種『Cinderella Story』係最開心,我由細到大都喺迪士尼故事長大,嗰啲公主故事咁……」

只是,《灰姑娘》的恐怖童話版,廖碧兒可能未聽過。

服裝提供:Phase Eight




鍾意就快D Share啦!