掃呢頁CODE去手機

2019年5月8日 星期三

蔡思貝:同楊明水洗都唔清!蔡思貝第一次痛到入院 __,楊明,蔡思貝,

蔡思貝同楊明都獻出第一次,思貝仲痛到入院!藝人楊明一劇接一劇,於《機動部隊2019》中,他會與蔡思貝、張達倫等齊齊飾演PTU,拍此劇時相當辛苦,除了有 ...


蔡思貝同楊明都獻出第一次,思貝仲痛到入院!


藝人楊明一劇接一劇,於《機動部隊2019》中,他會與蔡思貝、張達倫等齊齊飾演PTU,拍此劇時相當辛苦,除了有不少動作場口外,他們更親自經歷胡椒噴霧兜臉噴滋味!

原本監製最初表示可用道具,但他們相當認真,想知道真實感覺,故嘗試了一次。楊明與張達倫齊齊拍攝完時用大水喉洗眼、洗面,洗不良久,思貝都不例外,沖眼時她想要毛巾,但工作人員表示不可抹眼,要一路用水沖,還要睜大雙眼沖洗,令思貝沖呀呀聲慘叫,聽到都覺得痛!思貝謂:「真係好痛,成個人麻痹、癱瘓咗咁,真係好似金剛箍箍到最緊咁,結果嗰晚我入咗醫院,因為幾個鐘後對眼淚仲係不停流,對眼仲係紅到殭屍咁,好辛苦。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!