掃呢頁CODE去手機

2019年5月8日 星期三

兩個頭遇上七隻眼 謝勒 Ezra鬥怪雞 __,

兩個頭遇上七隻眼 謝勒 Ezra鬥怪雞

兩個頭遇上七隻眼謝勒Ezra鬥怪雞除了女星鬥出位,男星都勁有時尚觸覺憑奇招「突圍」,兩大超英片男星同場交手!打扮出名有玩味的「閃電俠」EzraMill ...


除了女星鬥出位,男星都勁有時尚觸覺憑奇招「突圍」,兩大超英片男星同場交手!打扮出名有玩味的「閃電俠」Ezra Miller身穿鑲上閃飾的服裝,搽晒指甲油並戴着面具到場,一放下面具就大晒面上多眼妝,真假難分,睇到人視覺錯亂,怪雞又搶Fo!至於「小丑」謝勒力圖(Jared Leto)則手持與自己像真度極高的假人頭行粉紅地氈,更周圍借「自己個頭」給同場其他名人玩。至於扮法老王的舞台男星Billy Porter由多個大隻佬抬入場,而今年有份做聯合主席的人氣歌手Harry Styles,以黑色透視裝上陣亦見養眼,粉絲紛紛於社交網瘋傳其造型。




鍾意就快D Share啦!