掃呢頁CODE去手機

2019年5月8日 星期三

鄭欣宜:踩四吋高踭狂仆!欣宜夜蒲直落飲茶成往事 __,鄭欣宜,

年少時嘅欣宜,係老蘭常客!演員鄭欣宜、何珮瑜、連詩雅、雨僑等到蘭桂坊出席網劇《性敢中環》記招。欣宜在劇中有大膽演出,她笑說:「入行啲人教我唔好做嘅嘢劇 ...


年少時嘅欣宜,係老蘭常客!


演員鄭欣宜、何珮瑜、連詩雅、雨僑等到蘭桂坊出席網劇《性敢中環》記招。欣宜在劇中有大膽演出,她笑說:「入行啲人教我唔好做嘅嘢劇裏面都做晒,裏面做一個幼稚園教師,但係鍾意夜蒲、劈酒,有大膽嘅床戲、激情戲,不過只係意識上大膽,但係好彩對手係鄧健泓,變咗唔尷尬。」

欣宜自爆年少時經常穿上四吋高踭鞋到蘭桂坊夜蒲,但亦因高踭鞋太高經常仆低,她笑言:「姐姐老喇,收咗山好耐,以前夜蒲完第二朝可以同屋企人去飲茶,依家要兩日先可以回氣,可能啲quota已經用晒。」她又指以前夜蒲主要跟女仔朋友跳舞,少有為了識男仔。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!