掃呢頁CODE去手機

2019年5月8日 星期三

蕊蕊:爆金剛戀辣妹比以前開心 蕊蕊自嘲比唔上 __,Spice Girls,辣妹,金剛,陳蕊蕊,

蕊蕊笑言比唔上金剛新歡!藝人蕊蕊出席表演藝術學校開幕活動,透露之前亦有上堂學喜劇,自言沒有喜劇細胞,想多方面發展。問到有沒有留意前男友金剛新戀情,她說 ...


蕊蕊笑言比唔上金剛新歡!


藝人蕊蕊出席表演藝術學校開幕活動,透露之前亦有上堂學喜劇,自言沒有喜劇細胞,想多方面發展。問到有沒有留意前男友金剛新戀情,她說:「佢哋開心,開心過以前,都幾好。(你覺得同你一齊唔開心?)嗰時佢工作上有唔開心,同埋有好多其他因數,大家都有嗌交,依家見到佢開心,都祝福佢哋。(佢女友身材好好?)係,身材好正。(驚唔驚攞你同佢比?)冇得比,大家都唔同類型,佢係台灣辣妹,我依家都少咗性感,唔係好識show off,近年都想大家留意我工作,都想收起性感。」問到依家有冇追求者,她表示:「大家都知我單身,都多咗好多朋友,咁都有追求者,但唔係好啱,要搵到個啱先得,始終年紀都唔細,唔想玩玩吓。」

此外,蕊蕊剛到大陸拍了一套古裝片,將會再接拍一套電影懸疑片,與邵仲衡合作,她表示戲中飾演驅鬼師不需要性感。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!