掃呢頁CODE去手機

2019年5月27日 星期一

【下月出嫁】父母教落要貢獻社會 豪門千金嚴紀雯自覺人生美滿 __,嚴紀雯,

攝影:林德雄
時捷集團主席嚴玉麟的寶貝女嚴紀雯(Carmen)下月出嫁,下月14跟15日跟家族經營建材生意的Jeffrey於君悅酒店舉行世紀婚禮,將為人妻的Carm ...


時捷集團主席嚴玉麟的寶貝女嚴紀雯(Carmen)下月出嫁,下月14跟15日跟家族經營建材生意的Jeffrey於君悅酒店舉行世紀婚禮,將為人妻的Carmen日前接受訪問,戴着5卡求婚鑽戒、一身貴氣打扮現身分享待嫁心情,Carmen用上一年半時間籌備婚禮,以百萬打造豪華婚禮,Carmen說:「婚禮嘅主題叫紫色遊園夢,我同Jeffrey都商量過,想將場地打造成一個小小嘅花園,紫色好浪漫,而婚姻就好似花園咁,我哋要守護住,要慢慢去經營。我嘅心情都好緊張,始終係人生一樣好重要嘅事,我對所有嘢嘅要求都高㗎,希望所有嘢都好好睇睇,大家有一個不一樣嘅晚上。」Carmen是個非常傳統的女生,婚禮的所有斟茶接新娘傳統也跟足禮節。



婚禮的6位姊妹團成員份量十足,包括伴娘文詠珊、姊妹有賭王千金何超盈、「麻雀館大王」石鑑輝家族後人石佩藍與大馬富豪陳志遠女兒陳雪鈴(Chryseis)等,談到3月時於泰國曼谷舉行的bridal shower,Carmen指這是她人生中最開心的旅程,她說:「我真係覺得好幸福,有呢班咁好嘅朋友,我係一個唔容易俾人了解到嘅一個人,佢哋真係好了解我,好sweet、好感動。」



Carmen父母相戀46載,他們的愛情經歷,也成了Carmen的模範,她說:「我父母13、14歲開始拍拖,大家都係初戀,而佢哋到而家呢刻嘅關係都好好,我哋成日都會一家人一齊,爹哋係一個好顧家嘅人,所有嘢都照顧得好周詳,係好幸福,以佢哋為榜樣絕對係好啱嘅形容詞。對我嚟講一段婚姻大家要互相扶持,呢個好緊要,我知道一定有好多考驗,開心嘅時候一齊過,唔開心嘅時候一齊過難關,希望所有嘢係好。」婚後Carmen將到南非度蜜月,過一輪二人世界後才實行生B大計。



提到未婚夫,Carmen大讚Jeffrey細心,二人相識兩星期便拍拖,拍拖一年半已認定對方,Carmen直言不算浪漫的Jeffrey去年2月卻製造了一場驚喜求婚,令Carmen招架不來,她憶起當時情境笑說:「我哋去咗LA旅行,有一晚佢話約咗個朋友食飯,到咗酒店lift門一開我就見到自己啲相,由嗰一刻我個腦就完全空白,冇晒印象,完全唔記得,直到戴戒指嗰刻,真係嚇親,太驚訝!」對於夫妻相處之道,Carmen說:「其實我同Jeffrey都係好理性嘅人,由拍拖到而家都未鬧過交,大家feel到個人忟憎就行開啲,再講番啲嘢令大家舒緩番,我都唔係一個太衝動嘅人,所有嘢都可以講出嚟,鬧交係好傷感情嘅一樣嘢,所以大家都真係好夾,搵啱人!」



婚後的Carmen將搬離娘家,Carmen跟母親關係非常要好,一想起便不捨,她說:「已經開始唔捨得爹哋媽咪,尤其係媽咪,我同媽咪由細到大關係都好close,close到一個位係如果我返工唔同佢say bye bye,佢會話我,每晚返屋企一定會有兩個傾偈嘅時間,我去咗英國讀書10年,未試過超過兩日冇通電話,感情好深厚,媽咪有叮囑我要管理好自己屋企,因為媽咪管理我哋屋企係100分,如果我做到佢嘅一半已經好犀利,希望我可以做一個好嘅媽咪、好嘅老婆。」



嚴紀雯父親嚴玉麟白手興家,屋村出身的他經營電子生意起家,一手創立時捷集團並上市,現時市值逾10億,爸爸是成功的企業家,Carmen活躍於社交圈,但卻沒有半點驕縱傲慢,她有禮、謙虛兼孝順,其實做人做事,父母對Carmen也有所領悟,她說:「我生活層面上有好多唔同嘅朋友,做朋友完全唔應該有階級觀念,要對人真,我都係對人真心、好直接嘅人,做朋友係要用時間維繫,最緊要真心,係好緊要。我媽咪係完全唔怕蝕底嘅人,完全唔計較,零脾氣,我身邊最close嗰個人成日都係咁嘅時候,我多多少少都學到嘅。」



Carmen小學就讀女拔萃,之後到英國讀書,畢業於倫敦經濟學院社會學系的Carmen,現於國際地產大行萊坊任投資部副董事,婚後她沒有停下來的打算,她說:「我係一定要做嘢嘅人,唔可以同社會脫節。」Carmen指哥哥嚴子傑跟弟弟嚴子諭已替父親打理家族生意,自己做女沒有半點壓力,做自己喜歡做的事,她說:「一直我都覺得自己好幸福,但永遠少咗愛情嗰部份,愛情永遠係缺少嘅一部份,自從Jeffrey求婚之後,有埋終身伴侶,佢連我缺乏嗰部份都填滿咗,已經完滿。」



父母均曾擔任仁濟醫院主席,Carmen也替家族接棒行善成為總理,她說:「爹哋媽咪教落,做好自己本份,有能力就要貢獻社會,可以幫到人就幫,而家仁濟都有去探訪,媽咪set up咗個項目叫愛心小天使,我鍾意同啲小朋友一齊去探訪啲老人家,派福袋,見到佢哋咁開心自己都好開心,呢啲要由細灌輸畀小朋友,非常之有意義,未來我教導小朋友都會係咁。」



攝影:林德雄

攝錄:葉君海

場地提供:AMMO Restaurant and Bar



--------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



攝影:林德雄 時捷集團主席嚴玉麟的寶貝女嚴紀雯(Carmen)下月出嫁。 時捷集團主席嚴玉麟的寶貝女嚴紀雯(Carmen)下月出嫁。
將為人妻的Carmen日前接受訪問,戴着5卡求婚鑽戒、一身貴氣打扮現身分享待嫁心情。

將為人妻的Carmen日前接受訪問,戴着5卡求婚鑽戒、一身貴氣打扮現身分享待嫁心情。
Carmen用上一年半時間籌備婚禮,以百萬打造豪華婚禮。

Carmen用上一年半時間籌備婚禮,以百萬打造豪華婚禮。
Carmen父母相戀46載,他們的愛情經歷,也成了Carmen的模範。

Carmen父母相戀46載,他們的愛情經歷,也成了Carmen的模範。
她說:「爹哋係一個好顧家嘅人,所有嘢都照顧得好周詳,係好幸福。」

她說:「爹哋係一個好顧家嘅人,所有嘢都照顧得好周詳,係好幸福。」
提到未婚夫,Carmen大讚Jeffrey細心,二人相識兩星期便拍拖,拍拖一年半已認定對方。

提到未婚夫,Carmen大讚Jeffrey細心,二人相識兩星期便拍拖,拍拖一年半已認定對方。
Carmen沒有半點驕縱傲慢,她有禮、謙虛兼孝順,她說:「做朋友係要用時間維繫,最緊要真心,係好緊要。」

Carmen沒有半點驕縱傲慢,她有禮、謙虛兼孝順,她說:「做朋友係要用時間維繫,最緊要真心,係好緊要。」

鍾意就快D Share啦!