掃呢頁CODE去手機

2019年5月27日 星期一

張安琪:【馬國劉佩玥】張安琪「裸」膽做性幻想對象 __,劉佩玥,張安琪,

張安琪來港拍處女寫真。「馬國劉佩玥」張安琪(Angela)最近來港拍攝處女寫真集,將於今年暑假推出,有馬來西亞「甜美女神」之稱的她是模特兒兼網紅,她開 ...


張安琪來港拍處女寫真。


「馬國劉佩玥」張安琪(Angela)最近來港拍攝處女寫真集,將於今年暑假推出,有馬來西亞「甜美女神」之稱的她是模特兒兼網紅,她開心表示好期待今次寫真集,有超過十個不同的造型,包括內衣、比堅尼、街拍、OL等,最性感一張相是背部全裸,她說:「前面只係黐咗乳貼,之前冇試過咁性感,因為都想有突破,大啲嘅尺度,影嘅時候都驚走光,都有啲尷尬,但冇清場,全部人都喺度。」可會挑戰更大的尺度?她認為將來的事說不定,不排除會作全裸的演出,她說:「睇情況啦,睇吓係藝術定色情,如果睇錢份上就唔可以。」

擁有天使面孔、魔鬼身材的Angela,不時在社交網上載性感照,她不介意粉絲將她當作性幻想對象,又說:「幻想就畀佢幻想,係佢哋消遣嘅方式,可能佢哋工作壓力大,我咁都算做好事,唔會介意,佢哋都係喺屋企或者廁所啫!」

她自爆收過自稱是某集團大亨的私訊,開價四、五十萬要求她陪過夜,她說:「見到呢啲訊息我唔會覆,刪咗就算,不過有次忍無可忍,對方影咗疊錢嘅相嚟,喺上面貼咗我個名,我封鎖咗佢,佢就開過新戶口,我叫佢唔好再騷擾我,否則報警,點知佢仲鬧我,叫我唔好扮大牌!好唔鍾意呢啲行為,係侮辱女性。」她強調絕不會為錢出賣自己。

化妝:Hody Lee




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!