掃呢頁CODE去手機

2019年5月20日 星期一

【忍痛上陣】拍劇試位 張建聲池邊撻落水撞爆半隻牙 __,張建聲,

【忍痛上陣】拍劇試位張建聲池邊撻落水撞爆半隻牙24分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入由張建聲(Justin)夥拍日籍性感女神松岡李 ...


  • 【忍痛上陣】拍劇試位 張建聲池邊撻落水撞爆半隻牙
  • 24分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀




由張建聲 (Justin) 夥拍日籍性感女神松岡李那和何珮瑜 (Jeana) 主演的「向西」三部曲驚慄最終章《作家的謊言:筆忠誘罪》,這部以男人偷食、小三正面挑釁正印為包裝的懸疑片已定於 6 月中上映,早前電影舉行優先場贏盡口碑,所以今個周末及周日將再接再厲繼續開優先場,一眾演員亦會謝票造勢。

拍戲不嬲去到盡的 Justin 今次在新片又大犧牲,他飾演一名有錢作家,同老婆Jeana及囝囝一家三口生活富泰安穩,但因為偷食樓上租客松岡而飛來橫禍。片中有一幕戲講述他和松岡在泳池相遇,但在試位期間不慎撞埋池邊,當場撞爆半隻牙,Justin 忍痛以崩牙上陣拍攝,他說:「當時撞到牙梗係痛,但橫掂都係,我直情將撞崩牙放埋落段戲入面,因為場戲係話我掛住影相唔小心跌落水,所以成場戲係好真實,到嗰日拍完之後咪即刻搵牙醫補番。」

除此之外,基於作家的角色性格,加上之前Justin 本已增肥拍《真‧三國無雙》,故他索性保留「張飛」的肥底身形拍《作家》,極具增肥經驗的Justin更肥到186 磅,比其正常磅數肥25磅,搞到臉又圓又肚腩凸凸;至於飾演師奶的Jeana在 Justin 鞭策下日食夜食,終於谷肥15磅,由往時臉尖尖變pizza臉,兩人一齊變成圓潤夫妻。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!