掃呢頁CODE去手機

2019年5月15日 星期三

《愛.回家之開心速遞》:玩穿越!「祝枝山」歐陽震華登陸《愛回家》 __,愛回家,愛.回家,歐陽震華,

很期待吧!?處境劇《愛.回家之開心速遞》播出以來深受觀眾喜愛,劇中唔少角色都備受網民關注,好似「群姐」許思敏喺戲中出晒名鍾意「歐陽波比」(歐陽震華), ...


很期待吧!?


處境劇《愛.回家之開心速遞》播出以來深受觀眾喜愛,劇中唔少角色都備受網民關注,好似「群姐」許思敏喺戲中出晒名鍾意「歐陽波比」(歐陽震華),早前佢哋終於有機會喺劇外合體,為商場拍攝母親節特輯,不過就有唔少網民依然希望佢哋可以喺劇中「團圓」。

向來係無綫收視福將嘅歐陽震華(Bobby),佢喺社交網晒出一張同《愛.回家》劇組嘅合照,相中見Bobby以經典劇集《金裝四大才子》「祝枝山」一角嘅造型現身,佢更留言大賣關子:「為何『祝枝山』會出現在《愛回家》?謎底即將解開........」莫非真係登陸《愛.回家》?其實《金裝四大才子》當年最高收視有40點佳績,如果今次真係加入,相信會令收視再創高峰!另外,呢張合照嘅另一個焦點,就係佢哋成枱都係薯條、煎釀三寶等做餸,咁樣點送飯食呢?

東網聯絡上Bobby,佢表示原來今次係以客串形式參與:「今次我會客串兩集,因為我一向都有留意劇入面嘅群姐好鍾意我,仲有我嘅紙牌公仔,所以一直都好想入去玩吓。有次我同珍姐(無綫高層曾勵珍)講有呢個諗法,佢以為我講吓笑,直至最近我同佢見面嘅時候再同佢傾,就達成咗今次嘅客串,希望群姐唔使再對住紙牌,可以見到真人,變佢圓夢啦。(你以古裝扮相出場?)劇情有少少講穿越,觀眾記住留意啦。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!