掃呢頁CODE去手機

2019年5月7日 星期二

開心女神張敏面前表演 Kasa@E-kids:希望可以同EO2唱《魅力再移動》 __,E-kids,EO2,Kasa,女神,張敏,

開心女神張敏面前表演Kasa@E-kids:希望可以同EO2唱《魅力再移動》40分鐘前日前E-kids成員KasaYuk郁禮賢,為一年一度嘅大型hai ...


  • 開心女神張敏面前表演 Kasa@E-kids:希望可以同EO2唱《魅力再移動》
  • 40分鐘前




日前E-kids成員 Kasa Yuk郁禮賢,為一年一度嘅大型hair show擔任表演嘉賓,Kasa更將頭髮染了白色,眉毛亦漂白,變身成千年巫師造型,更將E-kids演唱會其中一個環節搬上hair show裡,在台上勁歌熱舞,換取台下不少掌聲。

Kasa:「今次最開心嘅,就係我嘅女神(張敏)竟然係席上嘅觀眾,搞到我份外落力,因為自己亦都係周星馳嘅fans,細個亦都係同大家一樣,睇周星馳嘅戲長大,所以一定會認識裏面嘅女主角,我覺得咁多個女主角黎講,張敏真係數一數二,真係搞到我開心左好耐,有機會係女神面前表演,當然要捉緊機會合照」問到Kasa近況,他笑言,「自己即將生日,今年生日願望就係希望可以同師兄EO2,十八年後,出番首《魅力再移動》 ,一齊搞演唱會就更好,如果事成,我亦都好有信心會有好多人會購票嚟支持我哋,雖然要大家走埋一齊,未必係一件易事,但我地都會盡力達成呢一個願望!始終對《魅力移動》呢首歌曲好有情意結,希望一切順利」


鍾意就快D Share啦!