掃呢頁CODE去手機

2019年5月5日 星期日

【ViuTV講TVB】羅家英細數 大台不尊重資歷藝人事跡 __,TVB,Viu,ViuTV,大台,羅家英,

TVB一向都唔會提及其他電視台嘅事,更曾經連友台嘅咪牌都要打格,驚死幫人哋做咗宣傳咁。不過ViuTV就唔同喇,開咗個節目叫《友枱VIP》,廣邀嘉賓細訴 ...




TVB一向都唔會提及其他電視台嘅事,更曾經連友台嘅咪牌都要打格,驚死幫人哋做咗宣傳咁。不過ViuTV就唔同喇,開咗個節目叫《友枱VIP》,廣邀嘉賓細訴大台軼事、拍劇點滴,其中一集嘉賓羅家英更講起TVB唔尊重老一輩藝人,搞到汪明荃Liza姐都曾經唔開心到想劈炮唔撈!

節目由武指世家劉家榮兒子劉永健,夥拍洪金寶新抱周家蔚做主持,每星期邀請圈中好友猛人傾吓偈,早前嘉賓家英哥被問到「喺電視台有無試過不被尊重?」佢就答:「對我都算係幾好,可能因為阿姐關係啦。不過我知道Liza拍得唔係好開心,Liza曾經想唔再續約,於是打電話畀邵逸夫,直接同佢講。咁邵逸夫就直接留返佢,叫佢『唔好啦唔好啦』咁樣。因為公司已經換晒人,同Liza合作批舊同事完全轉晒人,咁啲新人唔重視Liza喺台嘅地位,同埋曾經對公司嘅貢獻。啲人覺得:『關我乜事?你係上一代嘅人。呢度係咩地方?索性唔用你囉。』忽視咗Liza嘅存在囉。Liza曾經好嬲㗎,想唔撈㗎,咁樣囉。」

連汪阿姐都可以咁樣對待,係威嘅,難怪Ming Sir劉兆銘都曾遇上不愉快事情,直接唔撈走人,事關家英哥話:「一年一騷呢個問題,我聽劉兆銘講嘅。原來Ming Sir要同TVB簽約,簽完約一出個門口,嗌佢返轉頭話:『劉生,你已經超過60歲,呢份約我哋要取消,要簽過另一份約。』大家都唔記得咗佢60歲,劉兆銘亦都唔知一年一個騷,咁劉兆銘同佢講話唔簽要走喇。後來佢喺澳門同我拍緊一套戲,佢拍晒枱好嬲。其實佢已經準備拍唔知《茶是故鄉濃》定《酒是故鄉醇》,同公司做好晒溝通工作諗住去拍啦,都搞到唔拍唔做喇!」

值得尊敬嘅影視界前輩都受咁嘅待遇,其他人咩景況真係唔使多講。


鍾意就快D Share啦!