掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

【慈母身教】受陳冠希淫照影響淡出娛圈 36歲顏穎思捐錢教仔行善 __,陳冠希,顏穎思,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入帶住個仔等的士呢個媽媽,年輕人未必識得佢,但留意過2008年陳冠希淫照事件嘅,或者有啲印象,事關佢就係 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


帶住個仔等的士呢個媽媽,年輕人未必識得佢,但留意過2008年陳冠希淫照事件嘅,或者有啲印象,事關佢就係其中一個捲入風波嘅女星顏穎思。今日,佢已經係個排隊等的士,都搵到機會進行身教、言教嘅媽媽。

鬼鬼地有混血血統嘅顏穎思,初出道就已經伙拍馮德倫、李璨琛、陳冠希等人拍攝《特警新人類2》,起步位相當唔錯,稱得上星途光明。不過,因為陳冠希淫照事件影響,顏穎思逐步淡出娛圈,神隱多年唔見人,有傳佢去咗開花店、城大讀法律、喺畫廊打工……能夠肯定嘅係,佢有返教會兼喺教會認識而家嘅老公,2013年受浸,2014年結婚,一年後生埋小朋友。

囝囝而家應該4歲左右讀緊幼稚園,日前見到顏穎思應該係啱啱接完阿仔放學,排緊隊等的士準備返屋企。36歲嘅顏穎思依然高高瘦瘦Model身形,而且幾有愛心,有傷殘人士經過勸捐,佢二話不說拎個銀包出嚟。捐完無耐又有位女士揸住個錢箱行埋去,顏穎思就好有禮貌咁示意已經捐咗,然後彎低身同囝囝講嘢,似乎係教佢遇到呢種情況應該點處理、講咩說話等等,把握機會身教、言教!

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!