掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

王菲:經理人LAL爺話當年!王菲以為對手係彭羚 __,彭羚,王菲,

王菲當年以為對手係彭羚。殿堂級經理人LAL爺電台節目主持人車淑梅訪問,今年是他入行60年的大日子,下月就80歲大壽的他,捧出過無數天王天后,曾誇下海口 ...


王菲當年以為對手係彭羚。


殿堂級經理人LAL爺電台節目主持人車淑梅訪問,今年是他入行60年的大日子,下月就80歲大壽的他,捧出過無數天王天后,曾誇下海口:「Artist得,係佢應得嘅!Artist唔得,係個經理人渣!」在他手上「點石成金」的眾多天王巨星中,最滿意的就是簽了王菲:「當年1992年,我第一次聽佢嘅歌聲已經向佢預言,現在全世界都知道有鄧麗君,20年之後,全世界都會知道你是誰!」當時他用了一啲方法,令王菲無心留戀樂壇,之後又請她復出樂壇:「我瞓身捧紅佢,要佢改形象,《執迷不悔》、《容易受傷的女人》,令佢歌唱事業闖上高峰 。」王菲真性情不愛與外人攀談打招呼,所以他讓王菲成為「Miss Cool」,果然令樂迷受落!又指當時王菲以為對手是彭羚等,但LAL爺覺得是林憶蓮、葉蒨文,結果她聽後就走出「City Girl」的路線。

鄧麗君辛酸

談起鄧麗君,LAL爺曾經做過她幾年的經理人:「喺佢身上只感到做Artist好辛苦,好寂寞,冇男士會打電話約佢出街,我只好同佢分析要接受,佢嘅位置第二個上唔到嘅,佢係Number 1 Forever !」他透露鄧麗君很喜歡避風塘的大閘蟹,又覺得鄧麗君唔開心比開心的時間多:「記得最後一次,我喺中環見到佢,我提議不如去內地演唱,佢話依家無聲,老咗,睇嚟心情麻麻,我請佢繼續Shopping,下次再傾,誰知幾個星期後佢已不在人世了。」又指帶鄧麗君搭一個站港鐵,當時乘客看見鄧麗君時也半信半疑,但鄧麗君開心了一陣長時間。

許冠傑係Mr Quiet

談到男歌手,LAL爺多謝泰迪羅賓好介紹許冠傑:「第一眼見到許冠傑,就覺得佢係香港第一位巨星,外形好、唱歌好、但為人好靜,當時好多歌手來嚟我屋企開Party,佢只坐埋一邊睇書睇電視,唔出聲,如果王菲係Miss Cool,咁佢就係Mr Quiet!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!