掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

【不滿出賣閨蜜生活】姚子羚龔嘉欣姊妹反目 __,姚子羚,鍾嘉欣,龔嘉欣,

【不滿出賣閨蜜生活】姚子羚龔嘉欣姊妹反目29分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入姚子羚早前因遇人不淑,與前夜場高層Raymond拍拖 ...


  • 【不滿出賣閨蜜生活】姚子羚龔嘉欣姊妹反目
  • 29分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


姚子羚早前因遇人不淑,與前夜場高層Raymond拍拖八個月期間,男方不單同前妻糾纏不清,仲瞞住姚子羚早有二奶。事情雖然隨住佢同男友斬攬分手告一段落。但近日又傳出原來佢同好姊妹龔嘉欣反面年多。

呢對圈中好姊妹,曾於14年friend到喺將軍澳租屋一齊住,又孖住去旅行。但有指佢地嘅友誼年多前已決裂,甚至喺電視城碰面亦如陌路。事緣姚子羚不滿有人出賣閨蜜生活當人情,尤其姚子羚兩年前同「的士邦」愛得火熱,姚更搬到紅山半島與男友同居,當時姚子羚的朋友已佢提點,叫佢小心身邊密友爆佢拍拖私事。及後姚子羚同「的士邦」分手,傳媒問到龔嘉欣時,佢嘅反應相當古怪兼避忌,據知當時佢兩個已經絕交冇來往。之後龔嘉欣轉同陳凱琳、沈卓盈及Zoe friend,組成「少婦聯盟」,佢同姚子羚嘅閨蜜合照亦成絕響。

兩人嘅合照,近年已經冇再出現喺雙方嘅ig。

曾經係好姊妹,感情好到可以一齊住,但原來年多前已反面,仲形同陌路,碰面唔會打招呼。

鍾意就快D Share啦!