掃呢頁CODE去手機

2019年6月8日 星期六

鍾嘉欣:做子女最強後盾!鍾嘉欣新歌為愛女而寫 __,鍾嘉欣,

鍾嘉欣話阿女連首歌嘅英文版都識唱!藝人鍾嘉欣出席活動,她稱今次返港宣傳新歌《做你的晨曦》,這首歌是嘉欣寫給大女梁愛晨。她謂從小到入行,經歷一切都有父母 ...


鍾嘉欣話阿女連首歌嘅英文版都識唱!


藝人鍾嘉欣出席活動,她稱今次返港宣傳新歌《做你的晨曦》,這首歌是嘉欣寫給大女梁愛晨。她謂從小到入行,經歷一切都有父母在身邊,是一種很大的動力陪她過每一關,她現都想成為子女的最強後盾。問到大女可知這首歌是送給她?嘉欣說:「知道,雖然係廣東話,但佢識得唱晒成首,英文版又識。」

至於今次回港,女兒和細仔及父母都有一齊回來,她稱婚後是首次和父母回來,而丈夫因要工作所以未能同行。嘉欣稱女兒快將3歲,囝囝就9個月大,還餵緊人奶,兩人坐飛機都算乖,肯瞓覺,瞓醒就睇動畫,阿女更攬着細佬一齊睇。問到留港多久?她稱不是太長時間,因母親要趕回去幫家姐照顧小朋友:「會一齊返去,我自己一個好難帶住兩個。( 陳茵媺一個帶三個返加拿大探親!)佢一個人?咁我真係要打畀佢請教吓。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!