掃呢頁CODE去手機

2019年6月15日 星期六

樂基兒下廚代B仔送禮 __,樂基兒,

樂基兒覺得Hunter每日都在變樣。
樂基兒下廚代B仔送禮名模樂基兒(Gaile)四月誕下兒子Hunter,上月跟兒子共度首個母親節,周日就輪到老公慶祝父親節!廚藝出眾的Gaile決定親自 ...


樂基兒下廚代B仔送禮

名模樂基兒(Gaile)四月誕下兒子Hunter,上月跟兒子共度首個母親節,周日就輪到老公慶祝父親節!廚藝出眾的Gaile決定親自下廚,為老公炮製大餐,代兒子送上父親節禮物:「我身體差不多復原,會買餸喺屋企煮飯食。自從Hunter出世,覺得每一刻都感恩同覺得好珍貴,佢個樣有時似我,有時似老公,每日都變樣。」早前穿起親子裝拍照,兩母子真的愈來愈似樣!

Gaile直言愛上做媽咪:「我好鍾意,每日都同BB講嘢,會將工作放喺第二位,老公好支持我。(會追第二個?)冇呢個計劃,希望照顧好Hunter先。」






鍾意就快D Share啦!