掃呢頁CODE去手機

2019年6月28日 星期五

【入行八年有交代】張建聲拍過影帝發哥城城 有神級廖啓智教路:每次答案得一半令我有聯想空間 __,周潤發,城城,張建聲,發哥,郭富城,

張建聲入行八年,由電影《一路向西》第一次做男主角,根本不知發生甚麼事,到有機會跟影帝發哥、城城等合作,他自覺對自己有交代。最近再做多一瓣,為自己有份演 ...




張建聲入行八年,由電影《一路向西》第一次做男主角,根本不知發生甚麼事,到有機會跟影帝發哥、城城等合作,他自覺對自己有交代。

最近再做多一瓣,為自己有份演出的電影《作家的謊言》兼做監製,獲得不少圈中人力撐和力讚,其中金牌經理人霍汶希都表示「希望好戲有好報」,張建聲自言很有體會。

「自從我經歷過一部電影誕生過程之後,價值觀係唔同晒,我會更加珍惜每一個鏡頭,因為原來一部電影係得來不易。」他說。

八年時間,他經歷過低谷,尤其有一年沒有開工,加上爸爸離逝,令他更懂珍惜。

「我好感恩拍咗《真.三個無雙》,同埋發哥、城城、莊文強導演的《無雙》,再睇到個世界其好大,我只不過係業內既一粒小種籽,啱啱有少少萌芽,即係喺前輩身上學到甚麼叫低調、謙卑、 專業。」他說。

尤其跟神級廖啟智合作,他表示獲益良多。

「智叔好得意,佢係一個高人,佢會向你暗示一啲例子,但唔會直接講答案,然後佢想你直接思考。」他說。

他指兩人在片場,智叔喜歡叫他「聲哥」,兩人又會像朋友一樣傾偈。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!