掃呢頁CODE去手機

2019年6月28日 星期五

朱千雪:突爆婚訊因為有咗?朱千雪咁樣講... __,朱千雪,

千雪首談結婚心情!女神朱千雪喺31歲生日,宣布下嫁醫生男友Justin,全城都戥佢開心,梗係啦,原來佢只差三日出世,仲要係同一間醫院出世,一對青梅竹馬 ...


千雪首談結婚心情!


女神朱千雪喺31歲生日,宣布下嫁醫生男友Justin,全城都戥佢開心,梗係啦,原來佢只差三日出世,仲要係同一間醫院出世,一對青梅竹馬兩小口到大個結為夫婦,緣分呢家嘢,真係好微妙。

千雪接受東網訪問,首談當人妻心情,問可會有埋BB就三喜臨門,佢話:「no i am not pregnant haha!(我冇懷孕!哈哈!)我哋其實係之前去旅行嘅時候訂婚,但係最近因為入咗紙所以記者都開始問了。我哋所有嘢都還係Planning階段,因為我哋嘅家人都係圈外人,所以會盡量簡單處理。謝謝大家關心!」

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!