掃呢頁CODE去手機

2019年6月4日 星期二

《婚姻合伙人》:畀人強姦冇爆喊 高海寧解釋箇中原因 __,《婚姻合伙人》,高海寧,

原來係咁!藝人高海寧於劇集《婚姻合伙人》昨晚的一集中的演出令人大感心痛,劇情講述她遭邢呇(黃德斌飾演)強姦,之後她獨自到藥房買「事後丸」,更於廁所邊哭 ...


原來係咁!


藝人高海寧於劇集《婚姻合伙人》昨晚的一集中的演出令人大感心痛,劇情講述她遭邢呇(黃德斌飾演)強姦,之後她獨自到藥房買「事後丸」,更於廁所邊哭邊自言自語,雖然沒有爆喊,但觀眾看後都坦言很心噏。

高海寧接受東網訪問,她提重這場戲亦不禁哽咽:「因為貝競枝(劇中角色)由細到大都慣咗一個人面對所有事情,佢已經常咁作自我保護,我處理呢場戲時,係因應佢個性格去諗,你見佢自言自語,其實佢係安慰、安撫緊自己,令自己個人好過啲,呢個就係佢由細到大冇人可以幫到佢,佢自己要幫佢自己,大叫大喊都無補於事,佢要冷靜去處理呢件事,公司係佢同朗朝勇(楊明飾演)一家人捱出嚟得,佢唔可以畀佢有事,呢件事亦唔可以畀老公知道,所以佢暱埋喺廁所喊,處理晒先搵佢。」而故事亦發展到她將整件事說給老公楊明知,但老公竟然不相信她了.....貝競枝這個角色都幾可憐!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!