掃呢頁CODE去手機

2019年6月4日 星期二

譚凱琪:監製批:命運唔好 譚凱琪獅城槽肥自己 __,譚凱琪,

譚凱琪趁假期在新加坡槽肥自己,返港開工又博過。藝人譚凱琪(Zoie)之前忙於劇集《降魔的2.0》拍攝,見有幾日假期,抽空與家人到新加坡旅行,現時只得9 ...


譚凱琪趁假期在新加坡槽肥自己,返港開工又博過。


藝人譚凱琪(Zoie)之前忙於劇集《降魔的2.0》拍攝,見有幾日假期,抽空與家人到新加坡旅行,現時只得97磅體重的她表示專登去新加坡吃盡當地美食,目的是谷肥自己:「都肥咗兩、三磅,我本身比較難肥,但就算依家肥咗,一開工我就會突然瘦番,因為開工時食無定時、又唔夠瞓,自然會瘦,啲人一見我就會話『妳又瘦咗!』」

Zoe月中會接拍新劇《愛美麗狂想曲》,劇中她飾演一名內地女子,她謂:「我個角色唔係乖乖女,之前我都好少做呢類角色。」而《愛》監製羅永賢表示Zoie於劇中的角色會較為悲慘:「總之命運唔係咁好,浪漫之中帶點悲慘,對佢嚟講今次都係一個挑戰嚟!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!