掃呢頁CODE去手機

2019年6月12日 星期三

個唱除帽唱歌 側田:希望歌迷唔好掛住睇我個頭 __,側田,

個唱除帽唱歌側田:希望歌迷唔好掛住睇我個頭30分鐘前將於6月14至15日再踏紅館舉行一連兩場《側田MYBEAUTIFULCURSE演唱會2019》的側 ...


  • 個唱除帽唱歌 側田:希望歌迷唔好掛住睇我個頭
  • 30分鐘前




將於6月14至15日再踏紅館舉行一連兩場《側田MY BEAUTIFUL CURSE演唱會2019》的側田,近月來與舞蹈員苦練舞步。聽側田講,今次個唱一如以往很有艷福,可與女dancers貼身舞,問他可有向女友報定案,他笑言女友一向不會干涉他的工作,所以不用報案。

側田表示今次個唱與以往的個唱很不同,而且有一part是他不戴帽上陣,他笑說:「今次我的服裝設計師的專長是造帽的,佢為我每一套衫都特別襯一頂帽,而其中一Part係冇戴帽,我希望歌迷到時唔好掛住睇我個頭,而係聽我唱歌。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!