掃呢頁CODE去手機

2019年6月19日 星期三

鄭裕玲:繼續抽水 嘟嘟晒新作讚「陸大師」有格 __,鄭裕玲,

陸永盡咗力喇,原諒佢啦嘟嘟~~藝人鄭裕玲(嘟嘟)早前孖農夫出外拍攝節目,向來好學嘅佢仲請教陸永嘅拍攝技巧,呢日嘟嘟喺網上分別晒出陸永同C君為佢拍攝嘅靚 ...


陸永盡咗力喇,原諒佢啦嘟嘟~~


藝人鄭裕玲(嘟嘟)早前孖農夫出外拍攝節目,向來好學嘅佢仲請教陸永嘅拍攝技巧,呢日嘟嘟喺網上分別晒出陸永同C君為佢拍攝嘅靚相,見到二人嘅風格有啲唔同,陸永係行唯美風而C君就行型格風,不過都一樣影得嘟嘟好靚!

其中一張陸永仲貫徹佢要將Focus放喺後面,嘟嘟個樣就有朦朧美嘅作風:「陸大師沉寃得雪系列,靚女相,不過,陸大師都有堅持自己的風格,睇吓最後那2張!」一班粉絲大讚兩個都影得好有味道,不過有抵死嘅網民就話C君影得嘟嘟特別高:「高度問題,係要C君嘅角度先會影到人像最佳的。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!