掃呢頁CODE去手機

2019年6月20日 星期四

黃珊珊:專做林志玲「替身」 黃珊珊封最美女主持 __,林志玲,林珊珊,

Sunny語言天分唔弱。將來港發展的廣州主持人黃珊珊(Sunny)日前擔任內地舉行的周年晚會的司儀,精通英、廣東及普通話的她在宴會上大晒言語天分,更走 ...


Sunny語言天分唔弱。


將來港發展的廣州主持人黃珊珊(Sunny)日前擔任內地舉行的周年晚會的司儀,精通英、廣東及普通話的她在宴會上大晒言語天分,更走落台和現場的外籍人士互動,更封她為廣州「最美的女主持」。

Sunny表示:「最有趣係,佢哋知我成日去泰國玩水上活動,所以就有人考我識唔識泰文,初時啲人以為我會被考起啦,其實我係識泰文嘅,不過只識『沙哇Dee卡』一句囉,哈哈。」Sunny除腦筋轉數快兼口齒伶俐,亦愛演戲、唱歌,連配音都是其強項,更有「內地版林志玲」之稱,她說:「林志玲啲內地廣告,大部分都係我把聲,我係志玲姐姐嘅配音員。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!