掃呢頁CODE去手機

2019年6月13日 星期四

陳嘉上:陳慧儀祝福前夫娶嫩妻:都呢個年紀啦 __,陳嘉上,陳慧儀,

陳慧儀作為前妻,對於陳嘉上再婚,佢都有嘢講嘅!導演陳嘉上1994年與前無綫藝人陳慧儀結婚,婚後育有一對仔女,惟他們婚姻只維持三年便結束,一對仔女隨母親 ...


陳慧儀作為前妻,對於陳嘉上再婚,佢都有嘢講嘅!


導演陳嘉上1994年與前無綫藝人陳慧儀結婚,婚後育有一對仔女,惟他們婚姻只維持三年便結束,一對仔女隨母親陳慧儀生活。對於前夫陳嘉上再婚,陳慧儀接受東網訪問時表示不知情:「完全冇聽過,唔知道喎!」因一對仔女的關係,陳慧儀跟陳嘉上仍保持聯絡,但就無聽過對方提過現任女友:「佢都冇必要同我講。」至於會否送上祝福?她說:「OK呀,始終大家都呢個年紀,(陳嘉上同未婚妻年齡相距30年!)係咩,我唔認識佢,唔講咁多。

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!