掃呢頁CODE去手機

2019年6月13日 星期四

細個唔識脫毛 衛詩雅為靚漂白汗毛 __,衛詩雅,

細個唔識脫毛衛詩雅為靚漂白汗毛6分鐘前衛詩雅(Michelle)為美容脫毛公司擔任代言人,而家Michelle擁有白滑肌膚,原來Michelle都曾經 ...


  • 細個唔識脫毛 衛詩雅為靚漂白汗毛
  • 6分鐘前






衛詩雅(Michelle) 為美容脫毛公司擔任代言人,而家Michelle擁有白滑肌膚,原來Michelle都曾經因為脫毛搞出唔少笑話:「其實我細個嗰陣都算係一個多毛嘅女仔,特別嘴唇上面好多汗毛,但因為啲人話會愈剃愈粗,所以唔敢去剃。之後就自己去買漂染產品,將啲汗毛漂做白色,但近睇就會見到有啲白色嘅鬚。」認真搞笑啊!

作為演員Michelle除咗外在美、內在美都一樣重要。Michelle認為除咗睇多啲戲,培養閱讀習慣都對提升魅力相當重要,所以就算幾攰都好,臨瞓前都會睇書。另外佢都會不斷學習新才能「識嘅嘢愈多,魅力都自然會提升。」至於今年工作安排Michelle指自己忙緊電影前期安排,今次唔單只會做好演員,同時會參與統籌及策劃工作,一邊做一邊學,每晚都會同編劇,導演溝通。電影將於年尾開拍,Michelle亦開始投入角色。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!