掃呢頁CODE去手機

2019年6月21日 星期五

關梓陽:離開TVB?關梓陽感性發文:開創自己的路 __,TVB,關梓陽,

原來係同朋友一齊開健身中心。無綫藝人關梓陽(Leo)最近劇接劇忙過不停,不過近日佢突然喺社交網發文,揚言「去開創自己的路」,又指「這幾年看見很多人離離 ...


原來係同朋友一齊開健身中心。


無綫藝人關梓陽(Leo)最近劇接劇忙過不停,不過近日佢突然喺社交網發文,揚言「去開創自己的路」,又指「這幾年看見很多人離離去去」,即令唔少粉絲擔心佢離開無綫!其實本身兼職健身教練嘅佢,最近打算自立門戶,與友人合作開設健身中心,點知就因為咁而同前老闆鬧出不快事件。

同舊老闆爆誤會

Leo喺文中提到,自己為舊公司工作咗五年一直盡心盡力,而且同老闆嘅關係向來良好,但喺提出離職後卻遭到對方誤解,令佢大感心淡。雖然雙方不歡而散,但Leo亦感激對方嘅裁培及照顧:「離別的那一天最不捨是他,這五年裏,如果不是他,我也不會有安穩的生活,不可以一邊追尋自己的夢想又能照顧家庭。但人總不能原地踏步,最近機會出現在眼前,我希望好好把握。最後只想說,謝謝你這五年的教導及裁培。」

同區開舖搶客?

Leo接受東網訪問時表示:「其實因為今次係同另外兩位教練一齊離開出去搞生意,加上選址方面因為租金關係,最後無奈揀番同舊公司鄰近區域,所以可能就咁令舊老闆誤會咗我哋想搶生意,搞到有啲唔開心」,又指始終視對方為恩師,會衷心祝福佢。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!