掃呢頁CODE去手機

2019年7月2日 星期二

黎諾懿:《BB來了》原班陣容拍續集!黎諾懿挑戰視帝 __,黎諾懿,

黎諾懿十月將會同李佳芯開拍《BB來了2》。無綫藝員黎諾懿到電台宣傳節目《懿想得到》,他指有份參與構思節目,現在節目出街,感覺好似BB出生一樣,黎諾懿表 ...


黎諾懿十月將會同李佳芯開拍《BB來了2》。


無綫藝員黎諾懿到電台宣傳節目《懿想得到》,他指有份參與構思節目,現在節目出街,感覺好似BB出生一樣,黎諾懿表示:「最初係諗住做一個懷舊節目,後來就用呢個構思加一啲嘉賓,慢慢磨合就有《懿想得到》呢個節目,請番啲對自己好重要嘅人出現,第一、二集有鄭伊健、之後有家燕姐、鼎爺、李佳芯,佢哋都係我好緊要嘅朋友。Ali就最開心,大家知佢身體唔好,拍《BB來了》仲做咗個大手術,我話有個節目叫佢嚟玩,唔使記對白,安排好晒,佢初頭唔信我,去到第三、四日就變番個少女,希望大家見到嘉賓另一面。」

黎諾懿又透露十月將開拍《BB來了2》:「今次會係連BB都係原班陣容,係上集延續,講兩年後『允豬』大個咗,BB開始讀書,產生問題。自從我個仔出世之後,我嘅工作都離唔開小朋友,我嘅事業同小朋友掛鈎,所以都唔使實習。」問到續集是否打算挑戰「視帝」?他笑說:「其實我每一套都挑戰,但每次都冇人理我,就嚟出街嘅《街坊財神》我都係挑戰視帝,得唔得又係另一件事。《懿想得到》我都係挑戰最佳節目主持,樣樣都挑戰吓,攞唔攞到係一回事,要畀自己目標。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!