掃呢頁CODE去手機

2019年7月2日 星期二

黎諾懿:冇工開冇收入 黎諾懿感激鄭伊健打救 __,鄭伊健,黎諾懿,

黎諾懿話鄭伊健係佢好重要嘅兄弟。藝人黎諾懿主持嘅節目《懿想得到》早前因受「安心」事件影響,經歷換嘉賓、重拍及延期播出,而昨晚終於首播。首集嘅嘉賓就係諾 ...


黎諾懿話鄭伊健係佢好重要嘅兄弟。


藝人黎諾懿主持嘅節目《懿想得到》早前因受「安心」事件影響,經歷換嘉賓、重拍及延期播出,而昨晚終於首播。首集嘅嘉賓就係諾懿嘅好兄弟鄭伊健,佢哋相識多年,諾懿亦曾講過當年佢冇工開,又冇錢買衫,全靠伊健打救,仲成日畀衫佢,呢份恩情令諾懿銘記於心。諾懿亦喺網上晒出拍攝花絮照,留言:「鄭伊健對我來說是一個很重要的兄弟,由前輩到兄弟這十個年頭,感激一直對我的鼓勵及支持,希望這份友誼能長存下去。」節目中兩兄弟一齊煮嘢食,又帶伊健返電視城懷緬昔日時光,大家都話有個咁好嘅兄弟,叫諾懿好好珍惜呀 !

--------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!