掃呢頁CODE去手機

2019年7月25日 星期四

胡杏兒:老公帶大仔探班 素顏胡杏兒鬆身衫遮肉 __,胡杏兒,

快啲追番個囡囡!支持你!剛剛生完細仔Ryan(李奕霖)冇耐坐完月的胡杏兒,急不及待已經復工,事業心認真重!杏兒最近要外地開工,其身邊的工作人員就上載佢 ...


快啲追番個囡囡!支持你!


剛剛生完細仔Ryan(李奕霖)冇耐坐完月的胡杏兒,急不及待已經復工,事業心認真重!杏兒最近要外地開工,其身邊的工作人員就上載佢同大仔喺機艙合照,工作人員透露杏兒老公李承德(Philip)帶埋大仔嚟探班,不過Philip就冇上鏡,未知是否一齊去外地工作兼享受家庭樂呢?剛剛生完嘅杏兒就穿上鬆身恤衫,明顯仲未收晒身,不過素顏嘅佢氣息唔錯,一啲水腫都冇,佢好肉緊咁攬實大仔李奕霆 ,仔仔表情交足戲,相當可愛,可能遺傳咗媽媽嘅演戲細胞。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!