掃呢頁CODE去手機

2019年7月15日 星期一

袁偉豪望能暫緩社會氣氛 __,袁偉豪,

袁偉豪稱自己未有工作取消或延期。
袁偉豪昨早在尖沙嘴出席兒童表演活動,他比馬國明幸運,同是無綫藝人的他活動未受影響,袁偉豪說:「知道有啲社會氣氛,都希望娛樂事業有娛樂氣氛,有少少力量暫 ...


袁偉豪昨早在尖沙嘴出席兒童表演活動,他比馬國明幸運,同是無綫藝人的他活動未受影響,袁偉豪說:「知道有啲社會氣氛,都希望娛樂事業有娛樂氣氛,有少少力量暫緩,相信有日世界末日都會為人群服務令大家開心。」

相關新聞:主播金盈撐無綫被鬧



蘇韻姿昨日於黃埔出席活動時未見有示威者,她更跟現場小朋友玩遊戲。 蘇韻姿昨日於黃埔出席活動時未見有示威者,她更跟現場小朋友玩遊戲。

在劇集《愛回.家》中飾演「熊心如」的蘇韻姿,昨日則到黃埔出席活動,蘇韻姿說:「暫時未聽到大會同公司話要注意啲乜,做好今次活動先,同小朋友玩得好開心,亦會唱歌表演,自己冇諗咁多。」蘇韻姿又表示喜歡與小朋友玩,曾經考慮過做教師,但最終沒去考取教師認證。而現場所見未有示威者到場。

採訪、攝影:王連連、張俊銘、陳慧安




鍾意就快D Share啦!