掃呢頁CODE去手機

2019年7月15日 星期一

張兆輝:廿四孝爸爸!張兆輝趕返港為阿女慶生 __,張兆輝,慶生,

張兆輝同阿女感覺超好。藝人張兆輝嘅寶貝女張卓姿(Twiggy)昨日15歲生日,佢近日就由英國回港探親,並與一眾親朋好友慶祝。身為廿四孝爸爸嘅張兆輝,即 ...


張兆輝同阿女感覺超好。


藝人張兆輝嘅寶貝女張卓姿(Twiggy)昨日15歲生日,佢近日就由英國回港探親,並與一眾親朋好友慶祝。身為廿四孝爸爸嘅張兆輝,即使最近忙於喺橫店拍攝新劇,都專誠抽空回港陪囡囡過生日!佢喺社交網上載多張囡囡嘅生日靚相,當中見張兆輝用心布置屋企,又準備生日蛋糕,認真有心。而張兆煇大仔張卓鏗 (Edison)以及其他表姐妹都有出席,佢哋仲化身「人肉三文治」,疊埋一齊合照,畫面溫馨。而張兆輝亦有留言,向囡囡送上生日祝福:「今年终於可以同我的寶貝珠過生日了,我的寶貝珠15歲生日快樂,願你健康快樂成長。Happy birthday, my lovely daughter(生日快樂,我的寶貝女)」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!