掃呢頁CODE去手機

2019年7月4日 星期四

馮盈盈:自嘲變師奶!馮盈盈與男友同居後有咩變化? __,馮盈盈,

大家睇唔睇到馮盈盈有咩唔同咗呀?前港姐冠軍馮盈盈近日同醫生男友「寶寶」正式展開同居生活,佢仲自爆同居生活烏龍百出,更晚晚執屋到半夜,真係冇眼睇!呢日盈 ...


大家睇唔睇到馮盈盈有咩唔同咗呀?


前港姐冠軍馮盈盈近日同醫生男友「寶寶」正式展開同居生活,佢仲自爆同居生活烏龍百出,更晚晚執屋到半夜,真係冇眼睇!呢日盈盈就話近期最愛行家品店,並上載一張喺家品店睇相架嘅相,自嘲「師奶盈」:「最近的娛樂,都是逛家品店,覺唔覺我愈來愈賢良淑德,法式旋轉生活品味,準備好會請大家來housewarming,請大家畀多啲時間我哋。」一班網民都搞笑話以佢嘅進度,個housewarming會唔會係1年後呢?

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!