掃呢頁CODE去手機

2019年7月14日 星期日

羅家英:切除前列腺 羅家英失禁要用尿片 __,羅家英,

羅家英話有失禁後遺症,依家要用尿片。藝人羅家英出席活動,透露早前進行前列腺切割手術,已出院20天,但有失禁後遺症,現時要使用尿片,預計要維持3、4個月 ...


羅家英話有失禁後遺症,依家要用尿片。


藝人羅家英出席活動,透露早前進行前列腺切割手術,已出院20天,但有失禁後遺症,現時要使用尿片,預計要維持3、4個月,他說:「依家冇咗前列腺癌嘅指數,之前抽8粒組織有4粒有癌,所以趁後生早啲做,老啲做身體頂唔順。」

家英指手術後令太太汪明荃安心不少,不諱言平日常被對方催促早點休息:「依家4個月做一次身體檢查,但太太好叻,健康過我,厲害到唔使瞓。(你冇嘢叻過佢?)咩都輸晒畀佢,我噤若寒蟬,冇氣同佢講。(最佳相處方法?)梗係,佢係一家之主嘛!」更指日內再到橫店開工,之後還有黃百鳴及曾志偉的新片斟洽中。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!