掃呢頁CODE去手機

2019年7月14日 星期日

《白色強人》:《白色強人》開續集?馬國明:我冇乜所謂! __,《白色強人》,馬國明,

馬國明話睇公司意願。藝人馬國明出席商場活動,提到不少觀眾都期待電視劇《白色強人》開續集,他稱仍未知會否開拍:「要睇監製,佢哋未有指示,要睇監製同編審意 ...


馬國明話睇公司意願。


藝人馬國明出席商場活動,提到不少觀眾都期待電視劇《白色強人》開續集,他稱仍未知會否開拍:「要睇監製,佢哋未有指示,要睇監製同編審意向,開續集唔係睇觀眾反應好唔好,而係睇個故事可唔可以發展落去。(你想唔想?)我冇乜所謂,冇刻意想定唔想,要睇編劇有冇空間寫落去。」有指他經常飾演醫生,他笑言以前訓練班初出道的確演過醫生甲乙丙,但正式有角色只是演過四次,不算太多。

另外,之前他與譚嘉儀合唱劇集插曲,但網民反應一般:「啲人都知我唱歌麻麻哋,我唱歌係玩票性質,唔介意啲人話我唱得好定唔好,有啲粉絲都話我唱得好聽。不過叫我唱多啲我都唔想,除非做活動,不過我都有聽大家嘅意見,登台前我有練歌,但平時我都唔去卡拉OK。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!