掃呢頁CODE去手機

2019年7月23日 星期二

唐詩詠:唐詩詠遭強吻:唔知想食我定錫我 __,唐詩詠,

唐詩詠好有吸引力。藝人唐詩詠的感情生活經常被受關注,今日她在社交網上載與另一半的接吻照,該另一半其實是一頭大狗,圖片所見起初雙方表現得相當溫馨咀對咀, ...


唐詩詠好有吸引力。


藝人唐詩詠的感情生活經常被受關注,今日她在社交網上載與另一半的接吻照,該另一半其實是一頭大狗,圖片所見起初雙方表現得相當溫馨咀對咀,但未幾見到大狗有所行動表現得相當主動,最後仲撲向唐詩詠,搞到唐詩詠有點不知所措,她亦留言表示:「原本好哋哋。嗱,愛唔一定要表達。其實收係心入面都可以㗎喇,佢一歳未夠大隻過我,唔知想食我定錫我,笑一下,希望畀歡樂大家。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!