網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月7日 星期日

【教仔分手要有風度】羅霖每月逾十萬養家 壓力爆煲甩頭髮喊濕枕頭 __,羅霖,

攝影、攝錄:林德雄
53歲的美魔女羅霖今年書展會再推出新書《羅霖凍齡美魔法Timeless》,當中雖然影了七套泳裝,但卻不是寫真集,它是分享美容心得的工具書。女生愛扮靚, ...


53歲的美魔女羅霖今年書展會再推出新書《羅霖凍齡 美魔法Timeless》,當中雖然影了七套泳裝,但卻不是寫真集,它是分享美容心得的工具書。女生愛扮靚,羅霖就覺以開心share做賣點。網絡世界中,靚相最呃like。羅霖在日前在九龍塘接受《蘋果》專訪,就給眾姊妹分享如何擺甫士出鏡會又靚又型又不用P圖,她還親自示範正確和錯誤的甫士。



年過半百的羅霖,明白中女擔心拍照時驚現頸紋和雙下巴,她教路:「好多時,影相時將頭壓得太低就會唔覺意走咗雙下巴出嚟,所以如果大家想塊面尖啲,不妨將頭提前少少就可以避免。點解影相有頸紋,其實頭向後擰一定有,無論後生定老都會有,只要將膊頭卸一卸,將肌肉放番落嚟,頸個位就冇紋。女仔最怕手臂啲bye bye肉影出嚟好大嚿,咁就唔好將手臂擺前,要將手臂放後少少,想條腰幼啲,可以叉叉腰,想對腳長啲,就丁字腳或者交叉腳,咁影出嚟都會修長。」羅霖補充任何人正面入鏡,臉孔都一定會肥,她建議大家影三七臉對着鏡頭,她說:「得閒照多啲鏡,就能夠了解自己邊個部份靚啲。」



羅霖笑言為求出鏡靚,她一定就角度:「擺完甫士可能都腰痠骨痛,但只要出嚟效果係靚乜都得。記得我為新書到泰國影泳裝,因為坐低時肚部有摺紋,我不時提醒自己要挺直條腰,又唔會寒背,拉直咗個人,影出嚟都瘦啲,想知自己姿勢,亦要多啲對鏡頭練習吓,影多幾張。」



羅霖這次出書,早有朋友認購和贊助,未出書已封了蝕本門,還會有餘額可以做善事,捐助慈善機構。回想構思和籌備新書時,一度遇上重重難關,羅霖獨力解決,「我當時好大壓力,側邊仲出現甩頭髮,一梳啲頭髮就係咁跌落嚟,以前生完BB都冇咁犀利,我知係壓力造成,所以休息多啲,食番啲營養補品,而家情況好轉番,見到本書達到自己要求,我都問心無愧。」



失婚後的羅霖,由濶太變單親媽咪,母兼父職照顧三名兒子,為了讓囝囝成長中得到最好,她不惜搏命搲銀:「我咁搏命當然為佢哋三個,不過,我都覺得人嘅一生,生命有限,要盡量學多啲,做多啲,到將來年紀大,問番自己,我呢一生係咪無憾,我冇浪費咗自己人生。我鍾意學嘢,我鍾意做嘢,我每年係會畀自己一個目標,達到就會好開心,好有成功感,我永遠只會同自己比較。」



羅霖的三子仍在求學,兩子都升大學,幼子則讀國際學校,她又要照顧雙親,每月開支龐大:「三個仔啲學費,同屋企開支,計計埋埋一個月起碼都6位數字。大仔轉過幾個主科,佢讀過藝術、法律,而家轉咗讀電腦設計,我成日話佢讀藝術搵唔到錢,二仔就讀心理學,佢實際啲,我安慰啲,我同二仔講,叫佢讀完先醫下自己,了解吓自己情況先。都巿人好緊張,情緒病都多咗,好需要人傾偈,所以醫埋屋企人先出去醫人,唔係話代表屋企人有情緒病,而係想令大家做人開心啲,乜都睇淡啲。」



以羅霖由離婚到振作復出,人生都走過不少崎嶇路,回顧那些日子,「我梗係有爆喊,全部閂埋門先喊,我從來唔會喺小朋友面前喊,我唔會將自己啲唔開心同壓力俾小朋友見到,佢哋已經係單親家庭,唔想將我嘅唔開心加落佢哋度,佢哋會有陰影。」一旦遇上壓力爆煲,羅霖就會自閉:「我會閂埋門祈禱,都喊濕好多個枕頭。」即使再傷痛,羅霖最後還是理智把關,她續說:「但如果我知道聽日有嘢做,我會忍住唔喊,盡量用聽音樂或睇書去分散注意力,因為喊完,第日出嚟嘢會眼腫唔靚,做我哋呢行,時刻都要保持最好狀態。」



羅霖的美容書推出,三子又放暑假,她可會乘機獎勵自己出埠旅行,她坦言:「旅行其實係獎小朋友,唔係獎我自己呀,自從有咗小朋友後,所有旅行都係為佢哋而設計,我以前做過空姐6年,好多地方我都去過,好多嘢都食過,睇風景同買嘢,我後生做過晒,而家有咗小朋友,去旅遊地點,食乜玩乜,全部問佢哋,我只係陪食、陪玩同畀錢嗰個。」羅霖絕對是二百分好媽咪,她卻說:「盡量做,我有時都不足,我哋關係係朋友,而家做媽咪要包括好多角色,又係朋友,又係媽咪同玩伴,將來囝囝佢哋如果拍拖,我唔會擔心,仲歡迎佢哋帶女朋友返嚟,佢哋帶番嚟,我會開心迎接同接受,我仲會對佢哋啲女朋友好好,會送嘢畀佢哋。囝囝而家咁細個拍拖,幾時得到結婚。」羅霖謂還會教導囝囝待女朋友必須有風度:「 就算分手都唔好講對方壞話,和平分手要講得清清楚楚,唔好一腳踏兩船,要有紳士風度。」現在羅霖正單身,她暫時不敢去覓第二春:「我自己感情放低,好多工作,又要先照顧好三個小朋友,我又係爹哋,又係媽咪,我分唔到時間去拍拖。」難道不想脆弱時有個膊頭依靠一下嗎?羅霖說:「好想有個膊頭挨下,但而家挨住囝囝先啦,我對感情好專一,一拍拖會好投入,拍拖一定有開心同唔開心,如唔開心,再加上工作壓力會好易爆煲,所以我暫時專注工作先。」



撰文:比華利

攝影、攝錄:林德雄

場地:Hair Salon

髮型:Jay Cheung @Hair Salon

化妝:Peggy Tsui



攝影、攝錄:林德雄 羅霖對每個甫士都要求嚴格,即使難度高都不介意。 羅霖對每個甫士都要求嚴格,即使難度高都不介意。
年逾半百的羅霖保養得宜,堪稱美魔女

年逾半百的羅霖保養得宜,堪稱美魔女
穿上吊帶裙的羅霖,不經意跌帶,大賣性感。

穿上吊帶裙的羅霖,不經意跌帶,大賣性感。
羅霖教路,三七臉是最上鏡。

羅霖教路,三七臉是最上鏡。
為了籌備新書,羅霖自爆曾壓力爆煲甩頭髮。

為了籌備新書,羅霖自爆曾壓力爆煲甩頭髮。
羅霖新書內的每張靚相都是她精挑細選。(被訪者提供照片)

羅霖新書內的每張靚相都是她精挑細選。(被訪者提供照片)
羅霖愛上做瑜伽。 (被訪者提供照片)

羅霖愛上做瑜伽。 (被訪者提供照片)
羅霖的美容書有多輯水着靚相,大晒fit爆身形。(被訪者提供照片)

羅霖的美容書有多輯水着靚相,大晒fit爆身形。(被訪者提供照片)
羅霖很痛錫三名兒子及家中小狗。(被訪者提供照片)

羅霖很痛錫三名兒子及家中小狗。(被訪者提供照片)

鍾意就快D Share啦!