掃呢頁CODE去手機

2019年7月21日 星期日

任達華內地遇襲:任達華留醫ICU Mani:未知使唔使再做手術 __,任達華,

Mani(圓圖)指任達華手部傷勢比較嚴重。藝人任達華於中山出活動時被兇徒刺傷,昨晚(20日)已從內地返港留醫。昨晚11時45分,楊受成與太太及英皇高層 ...


Mani(圓圖)指任達華手部傷勢比較嚴重。


藝人任達華於中山出活動時被兇徒刺傷,昨晚(20日)已從內地返港留醫。昨晚11時45分,楊受成與太太及英皇高層霍汶希(Mani)一同離開醫院。問到楊生任達華情況?他說留給Mani說明。

Mani接受訪問時說:「華哥今晚休息依家睇緊報告,聽日先知使唔使做手術,隻手嚴重啲,依家未郁到包住咗,要睇吓影唔影到神經線,就算做手術,都係聽日先。(華哥精神啲?)依家瞓緊覺,休息緊。(囡囡喺上面?)太太喺度,佢好擔心,醫院叫我哋唔好留喺度,但我哋都會有三個保安留喺度,醫院都覺得安全啲。」

問到旗下藝人返內地會否加強保安?她說:「不嬲都有,其實今日都有,會減少同粉絲互動嘅活動。(華哥工作點?)最近嘅應該係飛去北京宣傳電影《小Q》,都有電影同廣告拍,依家都要暫時停工。(兇徒有精神病?)都係睇新聞先知,大家都係擔心華哥多啲!」

Mani續指費用全由英皇負責,而華哥現在在ICU病房,不能留太多人,有幾個專科醫生看診。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!