網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月11日 星期日

【拍劇趣聞】跟任達華大爆33年前拍《倚天》往事 前輩只顧捉棋不埋位Do姐一招化解 __,Do姐,任達華,鄭裕玲,

上月20日任達華於中山出席活動時被刺傷,華哥目前留在家中休養,而受傷前一日(19日),他聯同梁詠琪為鄭裕玲主持的商台節目《口水多過浪花》擔任嘉賓,宣傳 ...




上月20日任達華於中山出席活動時被刺傷,華哥目前留在家中休養,而受傷前一日(19日),他聯同梁詠琪為鄭裕玲主持的商台節目《口水多過浪花》擔任嘉賓,宣傳他們主演的電影《小Q》。

華哥跟嘟姐合演過86年版的經典古裝劇《倚天屠龍記》,二人分別飾演張翠山和殷素素,而曾江飾演金毛獅王,節目中嘟姐憶述三人每天要於山洞中拍攝,嘟姐回想也覺辛苦:她說:「日拍夜拍,拍到好鬼頹,已經面黑黑咁。」然後她指住華哥說:「佢話唔好咁,拍埋呢十三場就收工,十三場呀!」在旁的GiGi即笑說:「好有鼓勵性,總要有人做這角色。」

任達華遇襲受傷前接受嘟姐節目訪問。(Facebook截圖)

嘟姐向來說話直率,年青時候的她也是一樣,她大爆曾經駡過曾江,而華哥當時就幫忙說好話,嘟姐說:「話佢(指曾江)好慘架,咁樣封住對眼,因為做個D盲嘅。」

嘟姐續說曾江因為顧住捉棋,而不願埋位拍攝,她說:「佢走左出去捉棋呀,同道具、燈光人員捉棋,差一場文戲未拍,他又不肯入去,係都要捉埋先,企足好耐架嘛!。佢(指華哥)就會話:『由得佢啦,他無乜樂趣,由佢捉棋啦。』」

估不到曾江也被嘟姐鬧過。(經濟日報圖片)

最後她使出一招令前輩就範,嘟姐說:「我行出去推塌佢盤棋,仲問佢入不入來呀?佢又不會嬲呢。」嘟姐笑言曾江同華哥一樣性格賴皮,更笑問對著這兩個男人是否激死。

當年二人合作《倚天屠龍記》。(電視截圖)

另外嘟姐又說起跟華哥到英國公幹的趣事,華哥跟其他男演員落Disco消遣,自言是文青的嘟姐獨自買飛去睇音樂劇,返酒店發現間房被整到亂七八糟,連護照也遺失了。

嘟姐更大爆華哥不夠細心,她說:「知不知他第一句說話講甚麼呀?就是『我即刻返房睇下間房有無事先』,幾不懂得憐香惜玉呀!你個袞公。」

華哥即解釋是為所有人著想,因為大家會將護照放他房間保存,他說:「我只是返房睇下,我真心為她好,個個護照放我度,唯獨她沒有,代表她自己顧自己。」

任達華跟嘟姐非常老友。(facebook圖片)

之後大隊離開英國,只得嘟姐要逗留四日申請護照,嘟姐即埋怨說:「無妄之災呀,又聽不到好說話,以為他會說『我陪你啦,唔好閉嗡。』」

華哥即解釋讓嘟嘟多留數天,感受下英國氣氛。

撰文 :TOPick柴犬出動


來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!