網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月11日 星期日

張秀文:曾傳介入尹子維戀情 張秀文會問候徐冬冬 __,尹子維,張秀文,徐冬冬,

總之就唔知情啦。男星尹子維4月時成功向「中國第一美胸」之稱的女友徐冬冬求婚,但今日凌晨女方又突然在微博宣布分訊,認真峰迴路轉。而之前曾傳介入二人的無綫 ...


總之就唔知情啦。


男星尹子維4月時成功向「中國第一美胸」之稱的女友徐冬冬求婚,但今日凌晨女方又突然在微博宣布分訊,認真峰迴路轉。而之前曾傳介入二人的無綫「咪神」張秀文,雖曾向二人恭喜婚訊,問到二人分手,她直指感莫名其妙,秀文向東網回覆稱:「我完全唔知情呀!(會問候好友冬冬嗎?)我自己一直忙,之前有問候一兩句,想通個電話但係時間夾唔啱,之後就掛住工作無特別聯絡,但我會再問候吓,不過我又唔想好似好八卦,畀番啲空間當事人!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!