掃呢頁CODE去手機

2019年8月28日 星期三

安以軒:安以軒旺夫又旺財 添丁一個月袋6億豪宅 __,安以軒,

如果係真嘅話,又確係好腳頭啵~台灣女星安以軒上月為澳門商人老公陳榮煉誕下麟兒「66」,依家專心湊B嘅佢仲未正式復出,不過就已經有台灣媒體指安以軒母憑子 ...


如果係真嘅話,又確係好腳頭啵~


台灣女星安以軒上月為澳門商人老公陳榮煉誕下麟兒「66」,依家專心湊B嘅佢仲未正式復出,不過就已經有台灣媒體指安以軒母憑子貴,獲老公豪擲港幣6億元一口氣買下4棟澳門超級豪宅的獨棟別墅,以獎勵老婆為陳家傳香火,避免被外人打擾。據悉,該豪宅能眺望澳門馬場景觀,在澳門地產界相當搶手,不少富豪都感興趣。

不過,安以軒都唔只淨係添丁獲獎勵咁簡單,台灣媒體續指安以軒旺夫,嫁人後除令老公生意愈見順利,更神奇係自從佢懷孕後,居然帶旺埋公司女員工,據傳公司已有近10人懷孕,包括未婚及已婚員工,老闆娘帶頭佗B帶動士氣。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!