網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月17日 星期六

黃宗澤:「仔仔」離世 黃宗澤:下輩子再見 __,黃宗澤,

黃宗澤「仔仔」Usher離世,唔少人都送上安慰。藝人黃宗澤(Bosco)近日忙拍電影,不時喺網上分享拍攝開心事,但今日凌晨佢就上載一張黑白照,透露「仔 ...


黃宗澤「仔仔」Usher離世,唔少人都送上安慰。


藝人黃宗澤(Bosco)近日忙拍電影,不時喺網上分享拍攝開心事,但今日凌晨佢就上載一張黑白照,透露「仔仔」Usher離世!

Usher係佢養咗多年嘅狗狗,情同父子一樣,Bosco留言:「爸爸就送到你這裡(裏)了,下輩子再見,謝謝你陪了我那麼多年!I miss you always!」唔少圈中人包括鍾嘉欣、關智斌、張繼聰、陳敏之及黃翠如等都送上安慰,而網民都留言:「他只是換了一種方式陪伴你,你要相信他永遠在❤️」、「雖然係好唔開心的消息,不過usher 會係(喺)彩虹橋過得好開心😢」。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!