掃呢頁CODE去手機

2019年8月4日 星期日

林峯:林峯背心仔飯敍 拖張馨月高調晒愛 __,張馨月,林峯,

依家都半公開女友身份,唔怕見人啦~藝人林峯事業愛情兩得意,近日忙於趕拍電影版《尋秦記》的他與內地模特兒女友張馨月打得火熱,即使再忙仍會爭取時間見面,而 ...


依家都半公開女友身份,唔怕見人啦~


藝人林峯事業愛情兩得意,近日忙於趕拍電影版《尋秦記》的他與內地模特兒女友張馨月打得火熱,即使再忙仍會爭取時間見面,而張馨月「阿嫂」身份已獲得公認,林峯早前帶她為堂妹林夏薇慶生,又拍拖與好友包括苗僑偉等飯敍,似已融入「大家庭」。

今午於社交網站再發現一張林峯「攜眷」與歐陽震華夫婦等飯敍照片,大合照時一身背心打扮的林峯與女友並排而企,雖無親密舉動但默契十足,有女友在旁的林峯笑容相當燦爛,可見眾人飯敍相當開懷。

其實本身個飯局已經係一個月前,當時歐陽震華都有喺社交網晒相,不過公開嘅合照就完全唔見張馨月身影,似乎係想低調戀事,點知一轉頭就有Sweet爆合照流出。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!