掃呢頁CODE去手機

2019年8月22日 星期四

譚凱琪:苦戀黃子恆!譚凱琪第一次做小三 __,小三,譚凱琪,黃子恆,

譚凱琪要喺劇中苦戀有婦之夫黃子恆。藝人譚凱琪(Zoie)到電視城拍攝新劇《愛美麗狂想曲》,她透露劇中首次演小三,其角色在大陸來港,本來有位豬場老闆未婚 ...


譚凱琪要喺劇中苦戀有婦之夫黃子恆。


藝人譚凱琪(Zoie)到電視城拍攝新劇《愛美麗狂想曲》,她透露劇中首次演小三,其角色在大陸來港,本來有位豬場老闆未婚夫,其後苦戀有婦之夫黃子恆,角色相當慘情甚有挑戰,問到會否擔心演小三被網友討厭?她說:「依家藝人透明度高,大家可以喺社交網站認識我哋,相信唔會因為角色而憎我,如果憎我就一定係睇得投入,都多謝各位監製搵我演唔同類型角色,唔止做乖乖女。」

講到如何防止男友搵外遇,她表示以前會檢查對方行蹤,但人大了就不會,而她跟現任男友互相信任:「唔使日見夜見都知喺對方心入面。(好事近?)相信呢一步將來會發生,只係我哋未有時間處理,依家先專心拍劇。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!