掃呢頁CODE去手機

2019年8月7日 星期三

王菀之:吳鎮宇練歌眼火爆 王菀之顧住食 __,吳鎮宇,王菀之,

王菀之同吳鎮宇練歌,鎮宇眼睥睥,因為Ivana顧住食。歌手王菀之(Ivana)將與吳鎮宇合演愛情音樂喜劇,兩人最近開始進行排練,Ivana在社交網上載 ...


王菀之同吳鎮宇練歌,鎮宇眼睥睥,因為Ivana顧住食。


歌手王菀之(Ivana)將與吳鎮宇合演愛情音樂喜劇,兩人最近開始進行排練,Ivana在社交網上載同鎮宇、歌唱老師的練歌照,出名為食嘅Ivana,曾經因為發胖被誤以為有孕,當老師跟鎮宇在研究時,Ivana則在旁拎住罐果仁係咁食,佢仲搞笑咁親自圖解,先話大家都在忙,之後係佢哋之間嘅對話喎。

鎮宇前輩:「你做咩?」

我:「食果實。」

鎮宇前輩:「點解呢?我哋練緊歌喎!」

我:「我要補充體力,咁就會再唱得好啲!」

鎮宇前輩:「你啱啱開始唱就要補充體力?」

我:「我一開聲你就知好嘢!」

鎮宇當然冇符,惟有向老師求救:「老師!!!」

睥老師:「乖吖吓,我哋開始喇好嘛!」

老師出到口,為食妹Ivana即刻聽話收口,非常爆笑。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!