掃呢頁CODE去手機

2019年8月7日 星期三

古天樂:張家輝曬太陽鬥黑 古天樂:我敷面膜就佢! __,古天樂,張家輝,

吳鎮宇、張家輝、古天樂為新片造勢。集合三大影帝古天樂、吳鎮宇及張家輝演出的電影《使徒行者2諜影行動》舉行首映,呂慧儀、莊思明、莊思敏、陳山聰、譚凱琪、 ...


吳鎮宇、張家輝、古天樂為新片造勢。


集合三大影帝古天樂、吳鎮宇及張家輝演出的電影《使徒行者2諜影行動》舉行首映,呂慧儀、莊思明、莊思敏、陳山聰、譚凱琪、湯盈盈、黎諾懿等撐場,星光熠熠。

古仔、家輝及鎮宇受訪時妙語連珠,談到緬甸外景的動作戲分,家輝與古仔同聲表示不辛苦,不過古仔卻自爆拍攝最後一場戲時不慎受傷:「場爆炸戲講我要跌落地,但我右手撳咗落啲玻璃碎度,咪不停流血,因為驚傷到神經線,結果縫咗3針。」在旁的鎮宇聞言即揶揄對方:「3針就唔好講,我拍鋸扒戲都傷咗手指尾縫兩針」家輝就搞爛gag:「我冇縫針,只有Jump樓梯戲啫!(西班牙外景曬到好黑?)我要追住古仔嘛!點知喺太陽下係咁曬都仲係低佢兩度。」古仔對此笑說:「我冇曬燈就番佢,仲狂敷面膜添!」

談到10月開個唱的謝安琪,指身邊朋友只欲買他任嘉賓的場次,問是否真的任嘉賓?古仔表示:「我唔知呀!嗰日好似有等別嘢做。(田蕊妮開騷又想搵你做嘉賓喎!)我真係唔知。」鎮宇聞言又插嘴說:「我個音樂劇都差一個人,古仔客串一、兩場(咩角色?)唔知,要睇是日餐單,所以謝安琪、田蕊妮唔好問住,其實音樂上面都會有明爭暗鬥㗎!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!